چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
فناوری برش لیزری کاملاً جایگزین کار اره می شود و چین این الگو را به جد دنبال می‌کند
دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با بدشانسی و دفع ناقص منجر به گل دوم سپاهان شد.
فرماندار گیلانغرب گفت: باد شدید و وقوع سیلاب باعث قطع برق و اختلال در سیستم روشنایی روستا‌های دهستان دیره و بخش مرکزی این شهرستان شد.
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
وقتی کابل پاره شده کل خانواده به داخل رودخانه خروشان کشکان افتاده‌اند. سه عضو خانواده کشته شده‌اند و این نخستین باری نیست که گرگر قربانی می‌گیرد.
چندین تظاهرکننده سعی می‌کنند روی صحنه‌ای که قرار بود سیریل رامافوسا رئیس جمهور آفریقای جنوبی سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور انجام دهد، حاضر شوند. نیرو‌های امنیتی پیش از آن تظاهرکنندگان مراسم را به هم زدند آن‌ها را به بیرون هدایت کردند. معترضان خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی و همچنین پایان قطعی برق در این کشور شدند. ۶۰ میلیون نفر در آفریقای جنوبی ساعت‌ها در روز بدون برق می‌مانند.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی صداوسیما پخش زنده سخنان توانگر نماینده مخالف وزارت بذرپاش را قطع کرد. اما توانگر چه گفت که صداوسیما نمی‌خواست شنیده شود؟ منبع: دانشجو
حسن الشهرانی هنگام تهیه گزارش درباره بازی تونس و استرالیا نتوانست تعادل خود را حفظ کند و بیهوش شد.
فراتر از کسب‌وکارهای اینترنتی، اخیرا مدیرعامل شرکت پست از کاهش یک سوم درآمد شرکت ملی پست خبر داده است. این وضعیت نگران‌کننده در کوتاه‌مدت به دلایل امنیتی قابل توجیه است اما در بلندمدت تدبیراندیشی آن ضروری به‌نظر می‌رسد
هنوز دلیل قطعی این انفجار مشخص نیست. رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند که یک مخزن سوخت آتش گرفته و همه تردد‌ها در این مسیر به حالت تعلیق درآمده است.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ